Lansare la apă a Titanicului, pe 31 mai 1911, a fost precedată de o eclipsă de Lună care a avut loc pe 13 mai 1911 în semnul Scorpionului, semn stăpânit de Marte şi Pluto. Luna trecea peste Nodul Sud al temei astrale ridicate pentru momentul lansării la apă!! Nodul Sud este în decanul lui Neptun, zeul mărilor şi oceanelor, şi conjunct cu Jupiter aflat în decanul lui Pluto.
Ascendentul în Leu, în decanul lui Jupiter, arată strălucirea pe care o emana Titanicul, simbol al stabilităţii pe apă dar şi a luxului aristrocratic.
Soarele, stăpânul Ascendentului era în Gemeni, în decanul stăpânit de Mercur. Titanicul era rodul minţii logice şi matematice ale celor trei proiectanţi, care însă au făcut o gafă. De neiertat. Ireparabilă. Nu au luat în calcul hazardul.
Luna făcea o conjuncţie strânsă cu Venus şi Neptun în Rac, în Casa fatalităţii, cu excepţia că Neptun se afla în decanul său, iar Luna şi Venus în cel stăpânit de Soare. Tripla conjuncţie făcea opoziţie cu Uranus aflat în Capricorn, în grad anaretic, alt semnal că ceea ce pornea pe ape avea să o sfârşească brusc şi rapid, aşa cum procedează Uranus. Şi încă un semnal că Uranus pregăteşte ceva este quincunxul cu Pluto, aflat în Gemeni, în decanul stăpânit de Uranus, ca şi cum cei doi pun la cale grozăvia. Ce înseamnă quincunxul în context? Este un aspect greu de stăpânit, tensionat cu tendinţă de a dispersa energiile, dă nesiguranţă şi teamă inconştientă.
Luna Neagră, în Săgetător, în decanul stăpânit de Marte prin quincunxul cu Neptun repune în discuţie, oare pentru a câta oară, ideea falsei securităţi pe care o inspiră giganticul apelor, Titanic.
Marte este în Peşti, în decanul stăpânit de Pluto şi face pătrat cu Pluto din Gemeni. Vine şi el să se ralieze acestei taine astrale, sugerând că acţiunea se va petrece pe drum de ape, într-un voiaj lung.
Şi în momentul scufundării, tema astrală ne pune în faţa unei cruci cardinale. Luna este conjuncţă, în Peşti, cu Scheat – steaua înecaţilor. De fapt Scheat este talonată, deoparte şi de alta, de Lună şi de Venus. Într-adevăr foarte multe femei şi copii morţi. Nu neapărat toţi prin înecare, cât prin hipotermie, apa era foarte rece, sub 12 grade.
Primul şi ultimul voiaj al Titanicului a fost marcat de o eclipsă parţială de Lună, pe 1 aprilie 1912, la 11 gr 49 Balanţă. Ori în momentul ciocnirii cu icebergul, putem observa că Nodul Sud al temei astrale în momentul ciocnirii cu icebergul era la 21 gr 33 Balanţă. Putem spune că este o conjuncţie şi un avertisment de tipul – v-am mai semnalat greşeala, acum suportaţi urmările!
O configuraţie mai interesantă este şi yodul care se formează între Mijlocul Cerului în Leu, în decanul lui Marte - şi măreţia de o clipă sunt la mâna destinului și Luna Neagră din Capricorn, în decanul lui Mercur – un viraj care nu s-a mai putut produce pentru că icebergul se apropia cu repeziciune şi în momentul în care a fost văzut era prea târziu, şi Luna din Peşti, în decanul lui Pluto – implacabilul care nu putea fi împiedicat. Adăugaţi şi apropierea stele fixe Scheat şi tabloul se configurează. Este ca şi cum Dumnezeu a decis că aşa trebuia să se întâmple.
Cea de a doua configuraţie de remarcat este Crucea în semne cardinale. Unul din braţe este format din axa nodurilor lunare, celălalt între Neptun în Rac, în decanul său, şi Luna Neagră.
Ascendentul în Scorpion în momentul ciocnirii arată că este vorba despre apă şi în opoziţie este Saturn, scufundarea nu s-a produs imediat, acum a fost doar carena navei spartă. Unde sunt stăpânii Ascendentului? Păi, în domiciliu, adică în Casa a 8-a, şi conjuncţi pe deasupra. Marte în Rac, în decanul Lunii, – accidentul este pe apă, Pluto în Gemeni, în decanul lui Uranus – moarte prin sufocare.
Soarele conjunct cu Nodul Nord, din păcate este în Casa a 6-a, nu a putut să facă mare lucru decât să sugereze că vor muri oameni de condiţie umilă. Cine erau aceştia? Imigranţii săraci de la clasele a III-a şi a IV-a care se îmbarcaseră cu speranţa că vor începe o viaţă nouă în America.
Trei ore mai târziu, la 2.20 am, Titanicul, rupt în două, se scufunda la peste 3900 m adâncime, acolo unde se află şi astăzi. Au pierit 1517 persoane, majoritatea femei şi copii. Dacă interpretăm momentul karmic ar trebui să spunem că toate aceste persoane şi-au încheiat misiunea în acel moment.
Două cruci, chiar trei cruci, în semne cardinale, marchează sumbrul moment.
Acum Ascendentul este în Săgetător şi cu Jupiter, stăpânul său, în domiciliu, în Casa fatalităţii, în decanul lui Marte – răul odată făcut nu mai putrea fi îndreptat. Scapă cine poate!
Jupiter era în opoziţie cu Pluto din Gemeni, semn că aveau să moară mulţi copii.
Saturn din Taur, de astă dată era el în quincunx cu Nodul Sud. Destinul este implacabil. Faptul că imensul vapor nu era echipat cu bărci de salvare cum ar fi trebuit să fie un vas de asemenea dimensiuni, fie dintr-o prea mare încredere în munca Omului, fie din zgârcenie, era un semn. Iar Saturn a avertizat asupra acestui lucru încă din momentul comezii de construcţie a navei.
Al doilea quincunx era între Neptun din Rac și Ascendent. Accidentul produs pe apă avea să facă victime prin înec.
Două zile mai târziu, se producea o eclipsă de Soare, în Berbec. Dacă accidentul s-ar fi produs pe 17 aprilie noaptea, sunt convinsă că numărul victimelor ar fi fost mult mai mic. Dar Dumnezeu a vrut altfel...
Yodul format în momentul ciocnirii