Pentru programări sunaţi la:

004 0740 769 144

004 0774 464 463

2 iunie 2011

Atelier de Astrologie Interactivă

Începând data de 1 iunie, cabinetul de astrologie MINERVA, funcţionează 
în clădirea SpectrumSos. Mihai Bravu nr. 62 A, et.1, (de la lift, prima încăpere  pe dreapta). 

Pentru programări sunaţi, între orele 
13.00 – 17.00 la: 
0741 707 837, 0754 313 340
Programul de lucru va fi:
 între 18.00 – 21.00 
luni, marţi
de la 13.00 – 18.00 
sâmbătă şi duminică
Puteţi solicita programarea şi pe e-mail: mnrv_minerva@yahoo.co.uk


În curând!!

Work-shop:
 Astrologie, Ştiinţă şi Psihologie!

Un comentariu:

  1. Buna ziua... intru direct in subiect... am inceput sa invat astrologie din momentul in care mi s-au FIXAT ochii pe dumneavoastra intr-o dimineata, acum ceva ani, (tocmai eram sa implinesc frumoasa virsta de 40 ani)la OTV. Eram bulversata interior, dorindu/mi raspunsuri. Constienta ca nu-mi pot permite sa va apelez, am intrat ca in transa pe internet, din acel moment citind tot ce/mi pica in mina, cum se zice, despre astrologie. La inceput am inteles pe bucatele, dupa cum aflam informatia, pe urma incet, incet s-a facut lumina in capul meu, le-am ordonat. Cu alte cuvinte, cumva va datorez studiul astrologiei, ma simt legata prin asta, sufleteste de dumneavoastra, intimplarea confirmind latura bizara a vietii ori cum spune astrologia: nimic nu este intimplator... Bineinteles, de cind v-am descoperit va citesc constant, pot sa spun ca si invat din cele scrise de dumneavoastra. Cu deosebit respect, Otilia.

    RăspundețiȘtergere